بازی اورجینال The Quarry برای PC

  • پلتفرم: استیم
  • تاریخ انتشار: 2022
  • شرکت سازنده: Supermassive
  • چند زبانه: دارد
  • پخش آنلاین: دارد
  • تحویل: فوری
  • ریجن: آرژانتین، ترکیه
  • ادیشن: استاندارد، لوکس
1 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!
شناسه محصول: PCB-4940

انتخاب کنید

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

3 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!
شناسه محصول: PCB-4940

مشخصات کلی

لانچر

ادیشن

استاندارد(Standard)

,

لوکس(Delux)

ریجن

آرژانتین

,

ترکیه

توضیحات

خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC:

Quarry یک بازی ویدئویی درام و ترسناک تعاملی محصول 2022 است که توسط Supermassive Games توسعه یافته و توسط 2K منتشر شده است. بازیکنان کنترل 9 فرد نوجوان را به عهده می گیرند که باید آخرین شب خود را در کمپ تابستانی Hackett’s Quarry در میان موجودات ماوراء طبیعی و مردم محلی خشن زنده بمانند.

بازیکنان در طول بازی انتخاب های زیادی می کنند که ممکن است به طور قابل توجهی بر رشد شخصیت، روابط، طرح داستان و پایان آن تأثیر بگذارد. هر نه شخصیت قابل بازی بسته به تصمیمات بازیکن ممکن است زنده بمانند یا بمیرند.

این بازی که به عنوان جانشین معنوی Until Dawn (2015) و با الهام از فیلم‌های اسلش و هیولاهای نوجوانان مانند Friday the 13th و The Thing ساخته شده است، دارای گروه بازیگران بزرگی از جمله برندا سانگ، دیوید آرکت، تد ریمی و آریل وینتر است. The Quarry در 10 ژوئن 2022 برای Windows، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شد. این بازی پس از انتشار بیشتر نقدهای مثبتی دریافت کرد.

شما همراهان عزیز پی سی باز اگر قصد خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC را دارید حتما این متن را تا انتها بررسی کنید. در این بخش تلاش کرده ایم تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در مورد این بازی هیجان انگیز گرد آوری کنیم تا با شناخت کامل و خیال آسوده اقدام به خرید آن کنید.

خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC 

خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC

گیم پلی بازی The Quarry چگونه است؟

The Quarry یک بازی ویدئویی درام تعاملی ترسناک بقا است که از منظر سوم شخص بازی می شود. در بازی، بازیکن کنترل 9 نوجوان مختلف را به عهده می گیرد که باید یک شب در معدن Hackett زنده بمانند. بازیکن باید تصمیمات متفاوتی بگیرد که می تواند توسعه شخصیت، طرح داستان و روابط بین شخصیت های مختلف را تغییر دهد.

هر 9 شخصیت قابل بازی ممکن است تا پایان بازی بمیرند و هر شخصیت 10 تا 12 راه مختلف برای مرگ احتمالی دارد. Supermassive انتظار داشت که بازی حدود 10 ساعت طول بکشد، اگرچه مرگ زودهنگام برخی از شخصیت ها ممکن است باعث شود بازی زودتر در حدود 7 ساعت به پایان برسد.

با توجه به داستان شاخه ای بازی، پایان های زیادی دارد و در پایان بازی، کارت های کلکسیونی مختلفی به بازیکنان داده می شود که سرنوشت هر شخصیت را به تصویر می کشد. هنگامی که بازیکن اولین بازی خود را در بازی کامل کرد، قفل Death Rewind را باز می کند، که به آنها اجازه می دهد تا سه مرگ شخصیت را در هر بازی بعدی لغو کنند. با این حال، اگر بازیکن نسخه Deluxe را از قبل سفارش داده باشد، Death Rewind را برای اولین بازی خود خواهد داشت.

بازیکنان می‌توانند برخی از عناصر گیم‌پلی مانند خرد کردن دکمه‌ها، رویدادهای سریع، و هدف‌گیری و تیراندازی را غیرفعال کنند و به آنها اجازه می‌دهد تا با حداقل ورودی در بازی پیشرفت کنند. این بازی دارای چند نفره محلی و آنلاین است. در حالت چندنفره محلی، بازیکنان به نوبت شخصیت های مختلف را کنترل می کنند، در حالی که در حالت آنلاین، هفت بازیکن دیگر می توانند در تصمیم گیری های کلیدی رای دهند.

بازیکنان می توانند تنها با دانلود نسخه آزمایشی The Quarry در رای گیری شرکت کنند. این بازی همچنین دارای یک حالت فقط فیلم است که در آن بازیکن می‌تواند ویژگی‌های شخصیتی شخصیت‌های مختلف را تنظیم کند و سپس اجازه دهد داستان پخش شود.

خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC 

خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC

بررسی داستان بازی:

در این بخش میحواهیم قبل از خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC، داستان این بازی را برای شما کاربران گرامی توضیح دهیم. لورا کرنی (سیوبهان ویلیامز) و مکس برینلی (اسکایلر گیسوندو) در طول شب رانندگی می کنند تا از معدن هکت بازدید کنند، جایی که این دو به عنوان مشاور کمپ تابستانی استخدام شده اند.

آن دو برای جلوگیری از برخورد با موجودی ناشناس از جاده منحرف می شوند و به جنگل سقوط می کنند. یک کلانتر محلی (تد ریمی) به ماشین آنها نزدیک می شود و به وضعیت آنها مشکوک می شود. او به لورا و مکس دستور می دهد که شب را در متل نزدیک معدن هکت بمانند، اما به هر حال آن دو به سمت کمپ رانندگی می کنند.

هنگامی که آنها می رسند، آنها به زیرزمین نفوذ می کنند تا چیزی را که لورا دیده است بررسی کنند، که در طی آن مکس توسط یک هیولا مورد حمله قرار می گیرد. کلانتر به کمپ می رسد، لورا را آرام می کند و به موجودی در زیرزمین شلیک می کند.

دو ماه بعد، هفت مشاور اردوگاه – ابیگیل “ابی” بلیگ (آریل وینتر)، دیلن لنیوی (مایلز رابینز)، اما مونتبانک (هالستون سیج)، جیکوب کاستوس (زک تینکر)، کیتلین کا (برندا سانگ)، نیکلاس “نیک” فورسیلو (ایوان اواگورا) و رایان ارزالر (جاستیس اسمیت) آماده می شوند تا معدن هکت را ترک کنند.

آنها پس از اینکه جیکوب وسیله نقلیه آنها را خراب می کند، سرگردان می شوند و می خواهند یک شب دیگر را با دوستش اِما بگذرانند. صاحب کمپ، کریس هکت (دیوید آرکت)، از آنها می‌خواهد تا شب را در خانه قفل کنند و به آن‌ها می‌گوید که صبح با کمک برمی‌گردد.

در عوض، گروه تصمیم می‌گیرد که یک مهمانی آتش‌سوزی برگزار کنند و یک بازی حقیقت یا جرات را انجام دهند. در طول بازی، کیتلین به اِما جرأت می‌دهد تا جیکوب یا نیک، ابی را ببوسد. اما نیک را انتخاب می‌کند و ابی و جیکوب را وادار می‌کند تا از آنجا فرار کنند.

در طول شب، دو چهره به نام‌های بابی (اتان سوپلی) و جیدیا (لنس هنریکسن) مشاوران را تعقیب می‌کنند. اما یک جیکوب ناراحت را در کنار قایق‌خانه پیدا می‌کند و او را برای شنا در دریاچه دعوت می‌کند. نیک دوباره با ابی در جنگل متحد می‌شود، اما یک هیولا به آنها حمله می‌کند و نیک را گاز می‌گیرد، بنابراین ابی در حالی که برای کمک فریاد می‌زند، به سمت دیگران می‌دوید.

جیکوب فریادهای ابی را می شنود و به جنگل می دود تا به او کمک کند، در حالی که اِما به جزیره ای در وسط دریاچه شنا می کند که در آنجا توسط هیولایی مشابه مورد حمله قرار می گیرد. دیلن، کیتلین و رایان ابی پریشان را می بینند که به آتشگاه باز می گردد و با نجات نیک موافقت می کنند.

آنها او را برای بهبودی به لژ اردوگاه می برند. دیلن و رایان سپس به سمت کلبه رادیویی کمپ می روند تا برای کمک از بیرون علامت دهند. هنگامی که گروه به استخر خانه پناه می برند، وضعیت نیک شروع به بدتر شدن می کند که با تبدیل شدن او به یک گرگینه به اوج خود می رسد. حالا که دگرگون شده است، به جنگل می گریزد.

خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC 

خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC

لورا به استخر خانه می رسد و گروه را از اتفاقی که برای او و مکس افتاده آگاه می کند. او به آنها می گوید که کلانتر برادر کریس، تراویس هکت بود که آنها را به مدت دو ماه زندانی کرد. در طول این مدت، آنها در مورد نفرین گرگ که از طریق گاز گرفتن منتشر می شود، یاد گرفتند.

لورا فاش می کند که کریس در هر ماه کامل تبدیل به گرگینه می شود و مسئول آلوده کردن مکس است. او می خواهد کریس را بکشد تا نفرین پایان یابد. رایان با اکراه موافقت می کند که در ماموریت لورا کمک کند، به این امید که نفرین را بدون کشتن او پایان دهد.

هر دو به سمت اقامتگاه هکت می روند، جایی که کنستانس (لین شای) مادرسالار تراویس را به خاطر ناتوانی در محافظت از خانواده سرزنش می کند. فاش می شود که جیدیا پدرسالار خانواده است و بابی، کریس و تراویس پسران آنها هستند.

لورا و رایان بیشتر در مورد تاریخچه خانواده هکت در خانه خود می آموزند و مکالمه بین کنستانس و تراویس را استراق سمع می کنند. هکت ها آنها را در عمل دستگیر می کنند و دعوا شروع می شود. در جریان شلوغی، یک گرگینه کریس به اعضای خانواده اش، لورا و رایان حمله می کند.

بسته به اینکه چه کسی از درگیری جان سالم به در برده است، تراویس می تواند به لورا نشان دهد که نفرین با مرگ کریس پایان نمی یابد. او توضیح می‌دهد که مولد آن سیلاس وورز است، پسر فالگیر الیزا (گریس زابریسکی)، که هر فصل با استفاده از کارت‌های تاروت، انتخاب‌های بازیکن را هدایت می‌کند.

شش سال پیش، خانواده هاکت به نزدیکی جنگل سفر کردند تا از نمایش عجیب او دیدن کنند. فرزندان کریس، کالب و کیلی، سعی کردند سیلاس را با برافروختن یک آتش سوزی آزاد کنند. نمایش فرعی سوخت و پس از آزادی، سیلاس کالب را گاز گرفت که نفرین را به کریس و کیلی منتقل کرد.

لورا، رایان و تراویس می توانند به سمت همان نقطه ای که لورا و مکس دو ماه پیش تصادف کردند رانندگی کنند تا سیلاس را بکشند و نفرین را برای همیشه پایان دهند. مسئولان با فرا رسیدن صبح به کمپ تابستانی می رسند. انتخاب بازیکن، بازی در رویدادهای سریع، و هوشیاری در یافتن شواهد و سرنخ‌ها، نتیجه بازی و همچنین درک عمومی از مرگ‌هایی را که در Hackett’s Quarry رخ داده است، تعیین می‌کند.

خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC
خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC

بررسی توسعه دهنده:

The Quarry توسط توسعه‌دهنده بریتانیایی Supermassive Games توسعه داده شد و به عنوان یک جانشین معنوی برای Until Dawn (2015) این استودیو در نظر گرفته شد. این فیلم به شدت از فیلم‌های اسلشر و هیولاهای نوجوانان الهام گرفته شده است، و محکم‌تر از مجموعه فیلم‌های ترسناک The Dark Pictures Anthology، دیگر مجموعه‌های ترسناک Supermassive، پایبند است.

ویل بایلز، کارگردان خلاق، اضافه کرد که در حالی که بازی در دوران مدرن می گذرد، “احساس دهه 80” در مورد محیط و شخصیت ها وجود دارد و از فیلم هایی مانند Sleepaway Camp و Friday the 13th به عنوان منابع اصلی الهام یاد کرد.

محلی‌هایی که در نزدیکی معدن هکت زندگی می‌کنند احساس «یکپارچهسازی با سیستمعامل» بیشتری دارند و تیم تحت تأثیر فیلم‌هایی مانند The Hills Have Eyes، The Texas Chainsaw Massacre و Deliverance قرار گرفتند. Supermassive همچنین از Evil Dead و The Thing الهام گرفته شده است. تیم می‌خواست این بازی دارای داستان‌های فیلم ترسناک از دوره‌های مختلف باشد و Byles در ادامه بازی را با یک پارک موضوعی ترسناک مقایسه کرد. در حالی که بازی به فیلم‌های ترسناک مختلف ادای احترام می‌کند، تیم از تجربه‌شان در ساخت Until Dawn یاد گرفت، و به تیم اجازه داد تا ترس بازیکنان را از طریق ایجاد تنش به‌جای تکیه بر ترس‌های پرش ایجاد کند.

برای به تصویر کشیدن احساسات فیلم‌های ترسناک کلاسیک، Supermassive گروه زیادی از بازیگران و چندین ژانر اصلی را برای به تصویر کشیدن شخصیت‌های بازی به خدمت گرفت و با شرکت تولیدی دیجیتال دامنه مستقر در لس‌آنجلس در فناوری ضبط حرکت بازی همکاری کرد. گروه بازیگران این بازی شامل دیوید آرکت، سیوبهان ویلیامز، لین شی، لنس هنریکسن، گریس زابریسکی، تد ریمی، آریل وینتر، اتان سوپلی، مایلز رابینز، هالستون سیج، زک تینکر، برندا سانگ، اسکایلر گیسوندو، ایوان اواگورا، و جاستیس اسمیت هستند. طبق گفته Byles، تیم بیش از 1000 صفحه برای فیلمنامه بازی نوشت و بازی در مجموع دارای 186 پایان مختلف است.

در حالی که Until Dawn برای یک تجربه انفرادی طراحی شده بود، تیم متوجه شد که بازیکنان دوست دارند بازی را در گروه‌های کوچک انجام دهند و اذعان داشتند که Until Dawn یک بازی محبوب برای مردم است که به سادگی تماشا می‌کنند. بنابراین، بازی یک حالت فیلم را معرفی کرد و گزینه های چند نفره معرفی شده در بازی های قبلی Supermassive مانند Hidden Agenda و The Dark Pictures Anthology را گسترش داد تا برای افرادی که به سادگی دوست دارند بازی را تماشا کنند، جذاب باشد.

 گزینه‌های دسترسی نیز برای پاسخگویی به گیمرهای معمولی که ممکن است در بازی کردن تجربه نداشته باشند طراحی شده‌اند. در مقایسه با The Dark Pictures Anthology، The Quarry برای مخاطبان گسترده‌تری طراحی شده بود و تمرکز کمتری روی گیم‌پلی داشت.

خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC
خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC

ناشر 2K Games و Supermassive این بازی را در 18 مارس 2022 رسماً معرفی کردند. همانطور که برای اولین بار توسط کالین موریارتی در پادکست خود یعنی Sacred Symbols در ژانویه 2022 گزارش شد، این بازی در ابتدا برنامه ریزی شده بود تا یک بازی انحصاری Stadia باشد، اما در نهایت به دلیل اینکه گوگل برنامه های خود را برای عناوین شخص اول در سال 2018 آماده کرد، روی پلتفرم منتشر نشد.

این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و سری اس در 10 ژوئن 2022 منتشر شد. بازیکنانی که نسخه Deluxe بازی را خریداری کرده‌اند، قفل گزینه “Gorefest” را در حالت فیلم باز می‌کنند، که در مقایسه با حالت عادی فیلم، تصاویر وحشیانه‌تری دارد. آنها همچنین لباس‌های شخصیت‌های اضافی، دسترسی فوری به ویژگی Death Rewind و بسته فیلتر بصری Horror History را دریافت می‌کنند که به بازیکنان اجازه می‌دهد با انتخاب از بین سه فیلتر بصری الهام‌گرفته از فیلم‌های ترسناک در دوره‌های مختلف و سبک‌های مختلف، زیبایی‌شناسی بازی را تغییر دهند.

Destructoid اظهار داشت که The Quarry با موفقیت آنچه را که پیشینیان خود را منحصر به فرد می کرد تکرار کرد و توانایی آن را در “نوسان بین تنش، درام و روانی” تحسین کرد، در حالی که نوشت: “این بازی ها زمانی که از ترس کلاسیک استفاده می کنند و در عین حال برخی از لمس های مدرن را نیز القا می کنند، در بهترین حالت خود هستند. لحظات متا، و خنده های به موقع.

Game Informer از پخش محدود ابراز تاسف کرد، اما کیفیت انتخاب های “جذاب کننده” و روایت جذاب را ستود. GameRevolution به شدت به توسعه شخصیت عنوان، کیفیت گرافیکی، حالت فیلم و طراحی روایی شاخه‌ای فکر می‌کرد، اما احساس می‌کرد که حالت کاوش کند است و دوربین آن کلاستروفوبیک است.

IGN از فیلمنامه، بازیگران، و اوج‌های مختلف روایت استقبال می‌کرد، اما از فقدان تعامل با بازیکنان و نبود ویژگی‌های با کیفیت زندگی خوشش نمی‌آمد، و نتیجه‌گیری کرد: «The Quarry ارزش حداقل یک بار بازی کردن را دارد، اما وقتی با Until Dawn مقایسه می‌شود، بهتر است. یک گام به جلو و یک گام به عقب.”PC Gamer احساس کرد که در حالی که این عنوان نقاط قوت بازی های قبلی سازنده را حفظ کرده است، اما تنها نشانه هایی از بهبود را از طریق ارزش های تولیدی خود نشان می دهد و اظهار داشت: “طرح، اجراها و وفاداری بصری ارزش این را دارند که به عنوان برخی شوک‌ها حضور پیدا کنید، اما بیشتر از هر زمان دیگری، بیشتر مشارکت شما مانند یک لایه محافظ بین هیجان‌های فیلم‌نامه‌ای قرار گرفته است.”

خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC
خرید بازی اورجینال The Quarry برای PC

 

سیستم‌های موردنیاز:

سیستم پیشنهادی
Windows 10 64-bit :OS
AMD Ryzen 7-3800XT Intel i9-10900K :CPU
16GB :RAM
Nvidia RTX 2060 / Radeon RX 5700 :Graphic Card
50GB Hard-drive :Space


حداقل سیستم مورد نیاز
Windows 10 64-bit :OS
AMD FX-8350 Intel i5-3570 :CPU
8GB :RAM
Nvidia GTX 780 / Radeon RX 470 :Graphic Card
50GB Hard-drive Space

نظرات مشتریان

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازی اورجینال The Quarry برای PC”